Dag74: Fremantle

Kwestie van eesn van lucht te veranderen, daarom verhuis ik tot begin 18 naar Fremantle. Het is er nu heel wat drukker dan op Boxing Day tussen 9 & 10 ’s ochtends J . Vandaag blijf ik in het YHA slapen in een omgebouwde gevangenis. Vanaf morgen verhuis ik naar een ander hostel waar ze wat meer activiteiten organiseren. Lijkt me leuker voor eindejaar.
Vandaag wat verder doorheen het de markten en het centrum gedwaald en een paar kilometer verder naar South Fremantle, het “bad” zegmaar en terug natuurlijk.  Daarna nog op brouwerijbezoek bij de plaatstelijke Little Creatures waar we heel wat (shotjes) te proeven krijgen, maar enkel hun populaire Pale Ale smaakt me naar behoren.

Vanochtend ook mijn tour naar Exmouth vastgelegd en alvast wat verjaardagskorting bedongen J De groep bestaat tot nu toe uit de begeleider, ikke en 8 “girls”. Ik hoop dat het niet 8 van die 18-jarige duitse zijn... Het telefonische contact met de begeleider was alvast gezellig. ;)




Geen opmerkingen: