Dag73: Perth

Vandaag wat doorheen Perth geslenterd en naar het Visitor Center van West Australie geweest om wat inspiratie op te doen. Het centrum bestaan uit wat hoge flattoren gebouwen omgeven door oudere laagbouw. Een prachtig nieuwe marina (Vicoria Quay) en daar niet al te ver vandaan het grote King’s Park. Een heel uitgestrekte botanische tuin met meren, speelpleinen, fonteinen en plassen. Gemoedelijk en gezellig allemaal.

’s Avonds dan naar een open luchtfilm geweest op de piazza in Northbridge, althans dat was de bedoeling. Op weg daarheen kwam ik een scherm tegen waar een film van Hitchcock getoond werd. In afwachting van ... dacht ik. Niet dus. Er zaten behalve mij nog 3 mensen op het pleintje. Toen mijn glas leegwas, besloot ik de buurt nog wat verder te verkennen en kwam wat verder op een ander plein waar meer volk was en de film die aangekondigd was getoond werd.







Geen opmerkingen: