Dag20: Kaiteriteri

’t is weer heerlijk wakker worden met het geluid van de golven en de zon die mijn bed geleidelijk opwarmt.  Even tijd nemen om mijn 2-daagse in Abel Tasman National Park vast te leggen en dan een mountainbike huren. Er is hier op de flanken van de nabij heuvels een heel park met verschillende paden en niveau’s. Leuk om wat in rond te crossen tot ik mij aan de “cork screw” waag.. Die brengt me blijkbaar naar het hoogste punt over langs geleidelijk almaar steilere paden en bochten van 180° ... zou daar de naam van komen? J  Soit, het  laatste stuk is het wandelen met de fiets aan de hand. De “makkelijkste” weg bleek dan nog eens datzelfde pad terug te zijn... Conditie, stuurmanskunsten en schakelen... er is nog veel leerprogressie.




De rest van de dag heb ik mij met mijn kindle op het strand geïnstalleerd, de meeuwen bestudeerd en het komen en gaan van de lokale jongelui met hun ietwat opgefokte wagens gevolgd.

Geen opmerkingen: