Dag130: Byron Bay (22/02/2018)


 Ik kon lang blijven liggen wat de regen was duidelijk hoorbaar op het dak. De voormiddag slenter ik nogmaals langs het strand, tussen de druppels door naar Byron. En terug, om dan de fiets te nemen naar de Wood & Stone brouwerij. Een mens moet iets als het regent, maar alle fietsen zijn uitgeleend. Snelwandelen dus om er tijdig te geraken. Gelukkig is er iemand die spontaan stopt en mij een lift aanbied.
Geweldig leuke tour van dat brouwerijtje, gesteund op een filosofie van de gemeenschap te ondersteunen en niet mee te doen aan de “corporate” dingen van de grote bedrijven. Lekkere bieren ook.
’s Avonds nog een laatste wandelingske om terug wat muziek mee te pikken, en ik begin ook in het donker te weten waar op het strand ik moet afslaan om bij mijn hostel te geraken.

Geen opmerkingen: