Dag127: Road to Lamington National Park => Surfers Paradise (19/02/2018)


Na een ochtendlijk vroeg afscheid van  Vero, na een heerlijk wekend, zet ik koers richting Lamington National Park, maar de duivel is er mee gemoeid dezer dagen. De radiotar van mijn Fiat begeeft het, ik word naar Brisbane gesleept en daar bllijkt geen vervangwagen meer te zijn, noch beschikbaar te komen de volgende dagen. L  ik krijg mijn geld voor de resterende tijd terug, maar vind geen passend alternatief. Plannen zijn er dus om gewijzigd te worden.... 

Geen wandelingetje in Lamington dus, maar openbaar vervoer naar Surfers Paradise, met de bedoeling om morgen wat te surfen...

Maar ook dat zal niet lukken, het water is ter ruw of er eis teveel stroming blijkbaar. Voor het weekend zijn er geen lessen meer hier in dit paradijs. Is Oz me beu en is het tijd om dit land te verlaten?

Dus ik moet nog even uitvissen waar ik me morgen mee ga bezig houden alvorens (zoals gepland) naar Byron Bay te gaan, alleen zal het van op een andere locatie en op een andere manier zijn J

Geen opmerkingen: