Dag121: Road to Beerwah (13/02/2018)


Goed en diep geslapen, helaas toch weer om 5u30 wakker. Na lang soezen toch maar opgestaan, met Veronique afgesproken wanneer ik later deze week op bezoek kan gaan en “om de tijd te doden” alvast even (zo'n 3u) doorgereden naar Glass House Mountains National Park. Een paar heuvels die de ontdekker van AustraliĆ«, Captain Cook deed denken aan de serres in York in die tijd. Wel een eigenaardig zicht die heuvels in een voor de  rest plat landschap.
Gezien het 35 graden was, heb ik mijn activiteiten wat beperkt tot de “beklimming” van Mt Ngungun. Het pad ligt grotendeels in de schaduw van de bomen, boven op het rotsgedeelte heb je prachtig zicht op de omgeving. Ik heb er mijn Kindle bovengehaald en wat gelezen tussen het rondkijken door.
Om af te sluiten en alvorens de regenwolken overnamen ben ik dan nog even naar het uitzicht punt van de streek gereden alvorens mijn AirBnB op te zoeken.






Geen opmerkingen: