Dag129: Road to Byron Bay (21/02/2018)


De uren van het gratis busje van het hostel naar het centrum sluiten niet aan bij de bus die ik wil pakken en aangezien ik toch tijdig wakker ben, besluit ik om die kleine 5km maar te wandelen, ik ben toch licht gepakt nu J.  Onderweg mijn T-shirt maar uitgedaan en me zoveel mogelijk verscholen onder mijn waterdichte rugzakken... De uitlopers van de cycloon Gita die Solomon, NZ enzo teistert, hebben de ozzy kust bereikt.
Ik verander ook van (deel)staat en dus ook tijdzone aangezien Queensland geen zomertijd volgt en New South Wales wel... Tijdsverschil met België is nu 10 uur.
Mijn hostel ligt wat weg van het centrum, maar dat kwartiertje wandelen over het strand er naar toe is wel leuk en mooi. Wat door het dorpje slenteren en dan terug naar het hostel voor een kaas en wijnavond. Daar komt naar het einde toe iemand aan tafel zitten, die duidelijk West-Vlaamse is aan de zachte h van haar naam te horen J Na wat verder gebabbel, blijk ik zelfs haar ouders te kennen. Middelkerke is klein genoeg.
Daana nog even terug naar het dorpje om wat livemuziek mee te pikken in één van de vele bars en op straat.

Geen opmerkingen: