Dag123: Road to Noosa (15/02/2018)


’s Ochtends voert de vriendelijke Meg mij naar het station, vandaar de trein op naar Eagle Junction en dan met de Uber naar het depot van Jucy. Na wat wachten krijg ik een ouwe Fiat Punto voorgeschoteld. Het automatisch schakelen gaat wat stroever, het weer een europees model dus zitten de ruitenwissers en richtaanwijzers aan de andere kant van wat ik ondertussen gewoon ben... maar hey, ik heb wheels en Noosa wacht!
Kort na de middag parkeer ik me aan het appartement van Veronique, haal de verborgen sleutels op, breng “al” mijn spullen in veiligheid en ga dan op verkenning, langsheen Noosa Drive, tot aan het “spit”, de zandvlakte waar de rivierin de zee uitmondt, verder langs het strand, tot aan de “coastal path” doorheen het Nationale Park met uitzichtpunten en stranden tot Sunshine Beach. Een zeer mooi wandeling en blij dat ik eindelijk nog eens een paar uur de beentjes kon strekken.
’s Avonds gaan we nog iets eten om de jarige te vieren J

Geen opmerkingen: