Dag98: Cairns (22/01/2018)

Na de drukke voorgaande dagen, tijd voor wat rust. Een week op dezelfde locatie, heb ik deze trip nog niet gehad en is zowiezo heel lang geleden (reizend). Proberen wat uit te slapen, maar het gebonk op het werf  naast de deur en de wekkers van de drom-genoten spelen wat spelbreker. Nog wat dingen regelen voor de komende dagen en rond de middag begin ik aan een wandelingetje van een klein uur naar de botanische tuin van Cairns, nadat het plan om naar de Crystal Cascades te fietsen niet kon doorgaan bij gebrek aan fiets... Het is drukkend warm, maar droog, ttz, na 100meter loop ik te zweten van de loomte... Tuin en omgeving bezocht en teruggewandeld naar het hostel en me daar nog eens met mijn Kindle geïnstalleerd. Het boek dat ik maar amper in vooruitgeraakte aan de kant gezwierd en een ander vlotter begonnen. ’t Is toch net iets aangenamer J





Geen opmerkingen: