Dag90: Road to Albany (14/01/2018)

Korte rit vandaag naar Albany, maar lang blijven hangen bij een paar stranden in Denmark: Madfish Bay met mooie rotsenmassa’s, krabben, een mooie slang op de rotsen bij het strand en andere golven. Waterfall Beach, jawel, een strand met een waterval,  Elephant Cove met rotsen die op olifanten gelijken  (waar halen ze het) en Greens Pool. Daarna nog een snel bezoekje aan een wijnerij waar ze wijn van honing maken, maar ik vond het hun ijsjes lekkerder. Na de hoge temperaturen in Exmouth en op weg er naar toe, blijft het hier een frisse 25-30.
Een zondagavond in Albany is nu ook niet het spectaculairste dat er is, gelukkig is er filmavond in het hostel (Blood Diamond).


Oja, ik 14 oktober vertrokken. Ik ben dus 3 maand onderweg. Met nog 6 weken te gaan, kan ik niet zeggen dat ik met al verveeld heb J  










Geen opmerkingen: