Dag86: Margaret River Tour: dag1 (10/01/2018)

(de foto's van de voorbij dagen zijn bijgevoegd)

In een backpacker dancing mag je dus niet binnen met los schoeisel... weer iets dat we weten. Mijn avondje was dus iets vroeger gedaan dan die van de anderen... soit, misschien maar goed. Ik heb een auto voor een weekje gehuurd om naar het zuiden te gaan en ik krijg de eerste dagen gezelschap van een deel van de Exmouth-bende: Lizzie & Payal (2 UK’ers met Dubai connecties), Wouter (uit Leiden en aan zijn laatste dagen van een jaar Oz bezig) en Claire (Française met New Caldeonië connecties).

’s Ochtends de wagen ophalen, Claire & mijn bagage oppikken in ons hostel, Wouter oppikken in Billagbong hostel en de girls in Ocean Reef, een mooie uithoek aan het strand. Daar eerst nog geen wandelingske langs het strand en duinen en dan zuidwaarts. Een pitstop in Spearwood om de nieuwe gsm van Claire op te pikken en dan zijn we echt weg naar Margaret River.  3u rijden naar het zuiden en zoals tijdens de Exmouth trip ligt iedereen redelijk snel te slapen (ook niet verwonderlijk na het nachtje uit). Bij mij valt het dus gelukkig mee. In Margaret River krijgen we een leuke upgrade naar een ruime bunkkamer ipv een krappe tent voor ons 5. Ondertussen rillen we van de kou. Het is amper 22 graden, dat zijn we niet meer gewoon. De vrouwen verzorgen een lekkere veggie BBQ en de plannen voor de volgende dagen worden gesmeed. Tot onze schrik begint het ook nog te gieten.



Geen opmerkingen: