Pijnlijk

Alsof de duivel er mee gemoeid is, net nu ik de sleutels heb voor de nieuwe woonst, krijg ik last van mijn rug. Vrijdag op een leuke training *alweer* een bal *spectaculair* verdedigd, maar daarbij wat verkeerd terecht gekomen op de rug, met de nodige stramheid en beperkt bewegen tot gevolg.
Zaterdag dus veel minder gedaan dan verwacht/gepland.

's Avonds dan richting Leffinge getrokken alwaar Bert Kruismans ons ging al lachend ging vertellen hoe we beroemd konden worden. Pijnlijke affaire. Zwak, geen opbouw, geen moppen,.... Het begon met een typetje die wat op hem leek en wat van den dwazen was, ... het bracht niks bij, leverde niks op, enige enigszins relevante was dat hij tussendoor aan de preselecties van idool ging meedoen.

De show zelf: om beroemd te worden: stelling 1: zien is geloven. Kortom overal opduiken en hopen dat je onthouden wordt, van toevallige getuige tot .... Hier en daar wat parallelen met de heiligen van het christendom.... wat tot paar flauwe zinspelingen leidde.
Stelling 2 hebben we nooit gehoord. Enige grappige momenten waren de wat grove uitlatingen richting publiek en "man/vrouw onder de sloef" situaties. En de filmpkes natuurlijk. Pijnlijke fragmenten uit "De man van Wendy", "Man bijt hond" en "de Pfaffs".

Normaal ging ik daarna nog richting Zwevezele trekken voor de carnavals kroegentocht alginder, maar na dat immens flauwe gedoe had ik daar geen zin meer in.

Zondag nog even in de Ma/Z langsgegaan. "The Go-Find" was wegens het vaderschap vervangen door "Star Club West" of iets van dien aard. Klonken best aardig, de eerste 20 minuten, daarna verzonken ze wat in teveel van het zelfde. "The Portables" vond ik matig beginnen en ben ik maar richting bedje getrokken

Geen opmerkingen: