Waarschuwing

Dit weekend is het weer zover, de afsluiter van mijn festivalseizoen: LeffingeLeuren

Bericht voor degene die me vrijdag tegenkomen. Als ik in gezelschap ben van een hippe kerel met kort zwart haar, een ietwat verdwaalde loser-blik, en, stijlvol gekleed in een zwart jeansvestje, negeer mij en sla hem joviaal op de rug en zeg " Koop, hoe ist ermee joeng?"

Hij wordt er nogal ongemakkelijk van als ik teveel gekend volk tegenkom en hij dus wat het 'ik ben alleen op de wereld - Remy" -gevoel krijgt.
Gemakshalve vergeet hij dan zijn fantastische vrouw en 3 schatjes van kinderen.

Doen dus !

1 opmerking:

Anoniem zei

Remy ken ik niet, maar je zal me wel inwijden, morgen.

en make mental note not to wear the black denim jacket.

voor de rest: let's rock..... like a motherfucker from Hell!

koop05.blogspot.com