Namedropping

Totaal ontredderd naar het vooval in 'het licht' strompelde ik de straat over en slaagde er nog net in om een barkruk in "binnenbest' te beklimmen en Marcel om een choufke van het vat te smeken. Toen de krachten wat de terugkwamen gingen het gesprek naar de komende invasie van belgische bands in Utrecht: Arno, Goose, Sioen, Van Jets en nog een paar anderen spelen de komende 3 weken in de verschillende Utrechtste concertgelegenheden.

Op dat moment begint de duveldrinker naast me geïnterresseerd mee te praten. Duidelijk een kenner, zij het dat zijn interresse wat meer richting hip hop ligt. Welke NL bands ik de moeite vind/vond. Na tijdje zoeken kom ik met Trockner Kecks, Blof, Kane, Postmen , ...maar behalve Kecks zonder al te veel enthousiasme... Wat ik van Urban Dance Squad vond. "Redelijk" en vertel mijn episch verhaal dat ik indertijd met Rudeboy voor hun optreden in Slim's in de koffie ben gevlogen. Begint die kerel mij uit te horen of wie er toen bij was, wie er wat speelde.... Na tijdje kwam de poes op het touw: mijn ondertussen mee-chouffe drinkende buur was niemand minder dan DNA (uiterst rechts op de foto). Tegenwoordig gaat hij onder de naam DJ Helisa, leeft nog steeds van de muziek. Toen kwamen de verhalen... vooral de opnamesessies met jean-marie aerts blijken een serieuse indruk te hebben nagelaten....

Zijn tip voor de toekomst: zijn nieuwe band: El Zombie, hieronder nog met himself achter de PA ipv on stage.


1 opmerking:

Anoniem zei

DJ Helisa is natuurlijk echt wel een naam voor mietjes, is die kerel daar intussen niet wat te oud voor?

Voor de rest: keep on mingling with the stars, Nico! Wie weet welke Hollandse ster je binnenkort tegenkomt. Ik hoop op een van de Maywood zusjes, of op Anita Meyer.

koop05.blogspot.com