LeffingeLeuren: Zo

Eén naam rolde over ieders lippen gisteren toen LL zich weer op gang trok: John Butler Trio...

Maar nu tijd voor de zondagconcertjes, zoals geobserveerd vanachter de tap in de kleine biertent. Shannon Wright mocht openen en deed dat met iets waar ik noch warm noch koud van werd. Haar gitaarnummertjes vond ik beter dat het pianogedoe, maar daar houdt het dan ook op. Absynthe Minded stond belachelijk vroeg geprogrammeerd en toonden andermaal dat ze wereldklasse zijn.

Rachid Taha speelde een meer rai gerichte set dan hij 2 jaar geleden in Brugge deed. Hij kreeg de lege tent terug gevuld en in onze bar stond iedereen te heupwiegen. Zoals het hoort :) Admiral Freebee en Gabriel Rios mochten afsluiten en deden dat naar behoren, maar ik sta voor geen van beiden te trappelen.

Leffinge's local heroes Tricky &Tyler zorgden ervoor dat de afterparty voor het eerst in 3 jaar weer een stomend feestje was. Volgend jaar weer?

Mijn festival is nog iets minder goed afgelopen; In de papegaaiestraat ben ik moeten uitwijken voor een tegenligger en ik ben met mijn fietske vlot de gracht ingereden. Geplooid voorwiel en een modderbad als resultaat.

De mening van De Morgen

2 opmerkingen:

Koop zei

jij hébt toch wel iets met moddergrachten, niet?

jammer dat er geen youtubefilmpje van is.....

Anoniem zei

precies plons de gekke kikker ;-)