DomDomDom

Na mijn goede eet-ervaring van gister, besloot ik terug wat op zwerftocht te gaan doorheen Utrecht en bij een ander tof uitziend restootje te stoppen in plaats van de vertrouwde plaatsen te frequenteren. Na een uurtje slenteren (mijn knie houdt het goed), zag ik iets leuks, helaas, net voor ik binnen ging, merkte ik dat ik mijn portefeuille met de benodigde American Express (met airmiles per gespendeerde euro :p) in het hotel vergeten was. GRRRRRRRRRRRRRRR !! Gelukkig nog dat ik het merkte voor ik gegeten had, anders ging ik daar gezeten hebben met mijn mond vol tanden...

Dan maar terug richting hotel en daarna naar een gekende plaats in de Biltstraat Het Licht . Leuk decor, beperkte kaart, wel lekker. Het "wissel"visje was roodbaars in een risotto. Klonk goed.... 2 Maredosus van het vat verder begon ik me zorgen te maken, normaal duurt het daar (of waar dan ook in Olland) nooit zolang voor ik mijn eten kreeg. Helaas, waren mijn zorgen terecht. De risotto was heerlijk, het visje helaas allang en heeeeeeeeeeel dood. Niet te freten dus. Reactie van de serveuze toen ik er iets van zei: "ja de kok had al zoiets gezegd" GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom serveren ze het dan ?????????????????? Zo gaan we nooit 'Der Anschluss" van Nederland bij Vlaanderen willen !

1 opmerking:

Anoniem zei

maar willen we die Anschluss sowieso wel?
Not in a million years!

koop05.blogspot.com