Missions

Een paar jaar geleden (2004 om exact te zijn) hadden we het idee opgevat om elkaars muzikale achtergronden en smaken wat beter te leren kennen. Daartoe werd een shuttle ingelegd en we gingen naar Mars gaan. Elk mocht een tiental van zijn favoriete CD's kiezen (en een nummer daaruit). Alles werd samen geperst op een 3-tal cd's en zo hadden we weer iets om naar te luisteren :p

We: Detroit Breakdown , Koop en
schielijk gebetonneerde Bata en de niet bloggende Detroiter, allee, denk ik toch.

Mission to Mars bijdrage.

Ondertussen zijn we al een tijdje terug en komen de reiskriebels terug. Dit keer gaan we voor 20 cd's uit 11 categorieën met een maximum van 3 per categorie, de reis gaat deze keer dan ook verder: Venus Ik heb mijn categorieën wat creatief ingevuld :), maar uiteindelijk toch tot 20 geraakt. Schiften was moeilijk.

Hebben net de shuttle gemist: "Générations" van Indochine, "Oyebo Soul" van Arsenal, "Antholoy" van Janis Joplin, "Elastica" van Elastica, "Live at the Point" van Christy Moore, "Greatest Hits" van Macy Gray, "Best of" van Mary Black (den eersten best of), "10" van Pearl Jam, "Live at the Baobab" van Spearhead, "This is the Sea" van The Waterboys, "Shag Tobacco" van Gavin Friday en "Electric Soldiers" van The Van Jets.

Waarom?? Geen plaats genoeg per categorie en, toch wat origineel zijn en de anderen wat goeie minder gekende dingen leren kennen,

mijn Misson to Venus bijdrage

3 opmerkingen:

Mitch zei

Zaaalig en plezant om zo naar iemands favorieten te luisteren en er een woordje uitleg bij te krijgen.

Shamrockske zei

zeg wel woordje, ik had echt niet veel inspiratie om veel bij te schrijven, maar deze liggen me nauw aan het hart

Koop zei

Als fellow M2V traveller ga ik de file niet downloaden, maar de leftovers die het uiteindelijk niet gehaald hebben zijn ook al boeiend. Dus dat belooft voor de artiesten die de final cut haalden. Wachten tot alle inzendingen door Chief Commander Bata gebundeld zijn. Ben benieuwd.