Cactus (zaterdag)

Stralend zonneke !!!!!! Ideaal voor de tweede festival dag !!! Archie Bronson Outfit trok de lijn van de Soulsavers en hun optreden van in de MaZ van een paar maand geleden door. Wat een gedrevenheid, die galopperende drums, de snijdende gitaren. Kicking Ass !!!! iLIKETRAINS brak het ingezette tempo wat, met een tragere, maar daarom niet minder energieke set, maar mij konden ze niet helemaal overtuigen. The Rakes en Horace Andy, heb ik niet gezien omdat ik gezellig wat sjampanje stond te sippen op de trouwreceptie van Bart en Valerie. Proficiat !!!

Ik was terug op de wei, maar achter de lange bar voor Mogwai en het was (helaas) te druk om ook maar iets zinnigs over hen te zeggen. In het gezelschap van Christel en Kathleen wel enorm genoten van Gotan Project. Ook leuk om te zien hoe buiten de omheining een paar koppels de tango aan het dansen waren. Het park stond propvol tot aan de infostand. Druk Druk Druk dus, allen gefocused op het podium. Helaas kregen ze (onterecht) het park niet aan het dansen, wat Bajofondo Tango Club vorig jaar wel voor elkaar kreeg, maar toen was er ook meer plaats om te bewegen. Maar in hun smetteloze witte pakjes en heerlijke muziekjes was Gotan Project hun plek meer dan waard. Toen was het tijd aan de publiekstrekker van de dagOzark Henry, en hij deed wat er van hem verwacht werd. Uitgekende set met zijn gekende songs en hij kreeg regelmatig iedereen tot voorbij de PA-toren mee. Zelf werd ik er niet warm van, maar dat is dan weer mijn 'probleem'.

Nog een groot compliment voor het meisje van Forchette voor haar creaturen die het park vullen. Na de vis en de aap, nu ook de vogels.



Geen opmerkingen: