Ondersteboven

Wat een week. Druk op het werk, gezellig erbuiten: het supergezellige weekend met Serge en zijn folderkes, Olga van Red Commerce ontmoet (haar "schuld" dat ik bij Sara Lee in Utrecht zit,) en gezellig geborreld, SAP Partner event eerder deze avond met bowling, mexicaans eten en concullega's.

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR,

ik ben echt, helemaal, gepakt. Stil, glimlachend, tevreden, vanwege het telefoontje dat ik net gekregen heb.

Hilary, waarmee ik in Dublin een jaar heb samengewoond, waarmee ik veel beleefd heb, goede en kwade dagen, waarmee ik, nadat we uiteen gegaan zijn, nog steeds een heel emotionele band had, goede en kwade dagen, waarmee ik een jaar of 8 geleden na onze laatste desastreuse ontmoeting, alle contact verloren had (wellllllllll, rechtstreekse contact dan, mijn spionnetje hield me wel op de hoogte), die Hilary hing opeens aan de lijn. Een gesprek alsof die 8 jaar er nooit geweest was. ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIG;

Ze is gelukkig getrouwd, 5 maand oude dochter, minder last van depressies, alles goed gewoon.

(en ze had deze maand al 2 keer gedroomd dat ik haar uit penibele situaties redde)

Ik heb nu in 1 maand tijd teruggehoord van 2 van de 3 vrouwen uit mijn verleden waarvan het me echt speet dat ik geen contact meer had... makes me smile, makes me happy

1 opmerking:

Koop zei

Big ups for good old Hil' !!