Naar de Kapper

Aangezien mijn 'vaste" kapper aan het genieten was van het lange weekend, ben ik zaterdag één van die trendy zaken binnengewandeld, waar een legioen aan witte soldaatjes klaar stond om de klant aan te pakken. Zonder vragen werd ik richting de wasbak gesommeerd alwaar de haren gewassen werden, al leek het meer op een 10 minuut durende hoofdmassage... Gedwee een andere lakei volgend werd ik dan richting een ander stoeltje gedreven, waar ik dan iets (fris) te drinken kreeg en een stapeltje maxim's en che's. Na tijdje kwam de lakei me weer halen en werd ik gedropt bij een spiegel, alwaar een derde gezellige blondine me dan onder handen naam, sorry, mijn haren onder handen nam.

Een iets andere omkadering, die de volle 10 EUR meer kost dan mijne no-nonsens kapper, maar het was wel eens leuk om mee te maken.

Ik was in elk geval klaar om de derby live te gaan meemaken, helaas was dat meer een sof van een match dan iets anders.

3 opmerkingen:

Koop zei

ik wist al niet wat ik zag, in Paradisio. Amaai, dat kost dan een volle tien euro meer - what a waste of money
;-)

geen jpg'ske van de blondine?

Ann zei

of een jpg'ske van het eindresultaat ? Een beetje trendy ?

Shamrockske zei

hier