Een goede voorbereiding

Op het project komen we aan de fase van de user trainingen. Duidelijk afgesproken met mijn slachtoffers dat in de week van de afsluiting (deze week dus), dat we op de drukke dagen niks gingen doen en dat we op donderdagochtend aan de slag zouden gaan. Zo staat het ook op de rondgestuurde en goedgestuurde excelletjes. Gezien mijn gebruikers nogal leven bij hun Outlook agenda, besloot ik ook om nog even meetingrequestje rond te sturen. Iedereen aanvaardt, geen probleem.

Groot was mijn verbazing toen gister om 8u45 er een pop-up kwam vanuit mijn outlook om te zeggen dat ik kwartiertje later aan de slag mocht... Huh, we zijn toch woensdag... natuurlijk, verkeerde dag gepland... Vlug even rondgebeld, iedereen was al onderweg, of was al in ons gebouw... Merde, onze zelfgemaakte training ruimte was bezet door een andere groep, alle officiele zalen waren geboekt...

Gelukkig, vrije kamer gevonden 2 deuren verder. Mijn laptop, pc uit het andere trainingslokaal en iemand had zijn laptop bij. 2 per pc, dat gaat. Probleem opgelost. Damn, er zijn maar 2 connecties in die kamer. Gelukkig, bij ons hebben ze lange kabels.... de kabel waarmee ik normaal op het netwerk zit is lang genoeg, raam uit, 10 meter verder, terug raam in, in de laptop. Ja, dat werkt...

Voor de rest geen last meer gehad, behalve van de interne politieke discussies. Niet mijn probleem :)

Geen opmerkingen: