A² + B² = C²

Ofte de stelling van Pythagoras...

Zaterdag hadden we in het piroreske boerengat Neerkant (Deurne, NL) een reunietje met het leukste deel van onze Ethiopie-groep: Wil en Simon, de leuke van het levengenietende gepensioneerden uit Gouda, Suzanne en Edwin, beiden helpende in de zorg van verstandelijk gehandicapten uit het "dorp" Hoofddorp, Romy uit Voorburg, Hugo, brusselse afrika-lover residerende in het gentse en het organiserende koppel Rob en Petra, Mister Komkommer en Miss Marketing.

Ik pikte dus Hugo op in Gent en gezellig bijpraten over de reis, de foto's , de voorbije maanden,... Antwerpen voorbij, ... richting Eindhoven, gezellig cruisend doorheen de regenbuien.... tot ik opeens het bordje "Ham" zag staan (home of onze Gert )... Mijne automatische EMGO-piloot had me dus de verkeerde kant opgestuurd. Stom, lomp, dom, onoplettend... richting Eindhoven rijden was dus compleet aan mij voorbijgegaan en ik was lekker richting Hasselt aan 't tuffen. Vandaar dan binnendoor richting Hechtel-eksel, Lommel, Valkenswaard om uiteindelijk toch bij Eindhoven uit te komen... Een rondritje van amper 70 km op een rit van 210 km. Een geslaagde trip :)

Rest van de avond was super gezellig: het gezelschap, de verhalen, de hapjes, de komkommersoep (Rob heeft een paar hectaren serres staan die ongeveer 18 miljoen komkommers per jaar voortbrengen), de kippevleugels, de gehaktballen (paardevlees?), de tiramisu, de kaas (waar we niet aan toegeraakt zijn), de 5 liter blikken water (Heineken ?), de fles Famous Grouse en wat ons samenbracht, de paar uren kaart die we gespeeld hebben (en onze gezamelijke afkeer voor de zagende en klagende clan ginderachter).

De terugweg vanmiddag verliep volgens de schuine zijde van de driehoek en dus een uur sneller...

Hoog tijd dat ik route 66 die ik van Fide heb gekregen installeer en activeer op mijn gsm.

1 opmerking:

Ann zei

zo kortbij langsgekomen en niet even goeiendag kome zegge ???
foei!
;-)