Carnaval

Heeeeeeeeeeeeerlijk dat het carnaval is.

Niet voor mij, want ik vind er weinig aan om verkleed als een nog groter kieken dan ik al ben rond te hossen op allerlei hoempapa muziek. Maar doordat het carnaval is, is het vakantie en zijn opeens de wegen bereidbaar.

Maandagochtend in een vlotte 2h15 naar Utrecht gekomen ipv de gebruikelijke 3 uur. Wat winst in het antwerpse, maar vooral het stuk Oosterhout - Gorinchem was een verademing. Normaal is het daar stapvoets tot stilstaand verkeer over zo'n 15 km en nu kon ik rustig aan 120 verder cruisen zonder te moeten remmen.

Vanochtend ook op vlotte 10 minuutjes via de snelwegen van het hotel naar de werkplaats gekomen. Vorige week was hetzelfde traject nog langer dan een halfuurtje.

Ik pleit dus voor meer Carnaval, meer vreugde op aarde en meer vakantie!

Geen opmerkingen: