Racisme (Utrecht)

Deze keer zit ik aan de klagende kant...

Het was te mooi om waar te zijn. Omdat mijn nieuwe project in Utrecht is en dat nogal een eindje van mijn nestje is, had ik een leuk hotelletje gevonden, dacht ik, dat zowat de helft van de prijs was van de rest die ik vond: Little Siam, een thais hotel/restaurantje net buiten de stadskern.

Met gratis parkeren, inderdaad, in die buurt moet je niet betalen om te parkeren, we geven wel de illusie dat zij het aanbieden. Het restaurant blijkt eerder een goedkope mee-neem-chinees gehalte te hebben dan iets anders. De geuren van het restaurant worden ook "heerlijk" doorheen het hotel verspreid. Hotelrekening wordt op een papiertje gemaakt en stempeltje van het hotel wordt erop geklopt.

Kamer 207. Op de eerste verdieping... 2 meter op 2 meter, veredeld veldbedje, kast, lavabo, TV aan de muur (BOVEN het bed, als je wil kijken kan je nog tegen de deur op de grond zitten), maar vooral afbladerende verf, spinnenwebben en dekens voor een tweepersoonsbed op dat veredeld veldbedje.

Douche en toilet op de gang. Op zich geen probleem, in het toilet staat de deur bijna tegen de pot en dat zit niet zo makkelijk en in de douche hangt een minuscuul kleerhaakje en is er geen douchegordijn,...

Als klap op de vuurpijl, het hotel/restaurant wordt uitgebaat door mensen uit het oosten, maar je denkt toch niet dat er ook maar 1 Thai(se) tussen zit.

Op Khao San Road in Bangkok is dit ongetwijfeld een luxekamer (venster en tv), hier vind ik het toch iets onder mijn wensen liggen. (ja, ik ben een lastigaard op dat gebied)

Volgende week IBIS, wordt vervolgd.

4 opmerkingen:

Willie zei

Bij den IBIS, daar zitten niet echt van die vogels hé, ik waarschuw u maar ;-)

Ann zei

mmm ... zijde zeker dat het niet de bedoeling was da ge per uur betaalt ... ???
;-)

Mitch zei

Uw geliefde collega Willie had u -al was het maar uit pure nostalgie-Hotel Ouwie kunnen aanraden. En dan op weg naar de binnenstad en op de terugweg iets drinken in Binnen Best.

http://www.hotel-ouwi.nl/site_nl/index.htm

Anoniem zei

waar is die goeie ouwe Lindner tijd???