Ikea

De Zweden hebben me ook liggen.
Ik had een schoon bureau'ke gezien op de site. Ik moest vanmiddag in de buurt van Gent zijn om de maag te vullen, dus ideal om in Ikea binnen te springen en het dingetje naar huis te brengen, zodat ik eindelijk niet meer in de living moet werken. Maar helaas....

Ik had nogal vlug de nodige nummers gevonden en waar ik ze in 't magazijn kon gaan halen, maar daar liep het dus fout he... De palet die op de grond stond was leeg en overdag halen ze geen paletten van hoger op het rek naar beneden wegens te gevaarlijk... Dat ik morgen maar terug moest komen.....

't gangske afsluiten vonden ze geen optie..
De andere 2 dozen die op mijn kar lagen hebben ze zelf mogen terugzetten !

2 opmerkingen:

P. Leno, Brussel zei

een waar BVC !

Stijn F. zei

Welke bureau was het?