RedRockRally

Na een aantal drukke werkdagen (afgesloten met een goed gevoel)kon ik gisteravond eindelijk ook aan mijn weekend beginnen. Spoorslags richting den botanieken hof alwaar de RedRockRally aan het afsluiten was. Dev Rabbit was net begonnen met een hele leuke set. Krachtige zangeres, leuke rifs en stevige sounds. Meer moet dat niet zijn in het mooie glooiende park. Ik was verbaasd later van het jongere grut te horen dat ze het nogal oubollig vonden. Ideaal muziek voor oude zakken gelijk ik dus. Daarna stroomden de kindjes toe en kon De Jeugd van Tegenwoordig over de koppen lopen. Meteen 'Watskebeurt' en iedereen mee. Daarna begon het gegaap en het verveel. Gelukkig was er goed gezelschap. Niks voor een oude zal gelijk mij, maar de kindjes lusten er wel pap van. Aangezien ze zowat overal spelen deze zomer, zal dat ook wel lukken. Sioen met zijn Soweto gevolg mochten afsluiten. Goed zonder meer. Gedreven, goede zangeressen, maar muzikaal schiet het mijns inziens toch wat tekort en een dwarsfluit????? gaf er toch wel een heel kitschering tintje aan.

Geen opmerkingen: