"Neen"

De deurbel ging toen ik al de trap afstormde met de sleutels in de hand.

In volle hallo trek ik de deur open, staat daar een nerdy koppel, heel dicht bij de deur.

"Hallo meneer, wilt u een demonstratie zien van een bijbelbespreking?"

Ik slik en denk bij mezelf: een demonstratie van een bijbelbespreking, wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen???? 2 mensen die gaan samenzitten en een passage bespreken? (mijn favoriet, de ondergang van sodom en gommora :p, of toch het waarom)en wat zou het doel dan moeten zijn? Geen wachttoren ofzo te zien in elk geval. Mijn interesse was wel gewekt, vooral richting de slap-stick die ongetwijfeld zou volgen, "in de gloria" indachtig....

Maar ik was helaas op weg naar de après-training en een afspraak maken voor een andere moment zag ik ook niet zitten.

Mijn antwoord was dus botweg: "Neen!"

Geen opmerkingen: