Buffalo Tom @ Vooruit

Na 2 goeie concerten op Cactus, wou ik er ook absoluut bij zijn in de Vooruit. Geen 2 zonder 3.

De Tiny Vipers mogen ze wat mij betreft in een zak steken en met hun kattegejank in de Leie gooien.

Toen was het tijd voor Bill Janovitz, Chris Colbourn en Tom Maginnis. Een compleet andere set dan op de festivals met veel aandacht voor het oudere werk (en eigenlijk niet zoveel uit Easy Pieces). Paar leuke parels, ik zal toch eens iets anders moeten opzetten dan "A-Sides", alles gebracht met de nodige energie. Sobere maar fantastisch mooie lichtshow ook. Helaas was Bill's stem zo goed als naar de vaantjes waardoor hij bij wijlen meer als "The Boss" klonk dan als zichzelf, ook het samenspel was bij wijlen rommelig tot afwezig.

Ik vond het iets minder deze keer, al leek ik wel de enige te zijn.

Geen opmerkingen: