Netjes

Mijn kuisventje Bart is blijkbaar veranderd van werk. Hij had al iets gezegd dat hij bij familiehulp ging solliciteren, maar ik had nog niks van hem of de poetscentrale gehoord. Vanochtend zat ik dus op hem te wachten, vruchteloos. Dan maar gebeld, kreeg ik een of ander miepje in Brussel aan de lijn (Brugse telefoniste is er blijkbaar niet meer), die me verontwaardigd vertelde dat Bart niet meer bij hen werkte. Hoe ik het vragen durfde ? Zelf iets laten weten of vervang(st)er sturen was blijkbaar nog niet in gedachten gekomen... Niet Netjes !

3 opmerkingen:

Willie zei

Dat kan ik me voorstellen ja, dat het nu niet netjes is bij u thuis ;-)

Koop zei

een vervanging van Bart door een lekkere en bereidwillige Poolse poetsmadam dringt zich op.

Anoniem zei

Ik wil ook een poetsventje ...
Een schoontje, graag.

;-)