Herkenning

Nadat die Ollander had proberen te zien of ik een drive-through auto had, werd het wrak naar een carrossier in de buurt gesleept in afwachting van per totale verklaring. Na wat gepraat over formaliteiten vroeg da madammeke van 't bureau of ik niet van Ingelmuster was en daar gevolleybald had.... Inderdaad dus, maar ik ben daar weg van in euh 1992.
Ik herinner me haar oudere zus, of ik die nog zou herkennen is weer iets anders, maar ik moet dus niet veel veranderd zijn :p (er is gewoon meer van mezelf).

Later was't nog wat gedoe met de vervangwagen. Ik had er een van de sleepdienst terwijl het een van de carrossier moest zijn :s Verzekeringen ! Wat over en weer gerijd later was de suzuki swift ingeruild voor de smart. Niet slecht dat bakske, maar ik zou er liever in een stad mee rondrijden dan op de autostrade tussen Brugge & Izegem.

1 opmerking:

Koop zei

ollanders!

soit, BMW bewees dus zijn degelijkheid, blijkbaar? Al goed...