Bedankt!

't nichtje van de passeur, zo leerde ik je kennen. Je kwam op woensdag na je training nog "een" drinken, alhoewel je daar niet echt in de buurt moest zijn. Goedlachs, volley & voetbal zeveren, drankje erbij. Nooit te min of rond te rijden, op te halen of af te zetten.

Toen een eenzame oudejaar voor mij dreigde, loste je dat meteen op door mij ook uit te nodigen. 7 jaar later zit ik nog steeds aan die tafel vrienden.

We hebben ook samen een paar leuke duotornooitjes gespeeld en je was altijd klaar om iemand die opeens niet kon te vervangen of onze mix te vervolledigen.

Over de uren aan toog bij Christophe gaan we het maar niet hebben zeker, maar naar huis gaan werd veelvuldig uitgesteld.

Veelvuldig waren ook je uitnodigingen voor BBQ'tje hier, verjaardagje daar, gewoon eens samen komen met de vrienden. Als een spin in het web zorgde je ervoor dat we elkaar op gezette tijdstippen zagen.

Ook die laatste keer, toen jij net geopereerd was en we onze nota's konden vergelijken (gezien ik hetzelfde had gehad) en ik toch nog niet zo helemaal fris was :) was het weer een leuke bedoening. Je bedienen was een voorrecht.

en dan kwam die verdomde sms met dat slechte nieuws. Zondag 21u33. Je bent er niet meer, je bent weg. Je zit nu samen met Gijs aan den toog ginder. Hou plaats, we komen achter, ...

Geen opmerkingen: