Youp van 't Hek @ Stadschouwburg Brugge

Gisteren zijn we naar Youp gaan kijken in de stadschouwburg. Prachtige zaal overigens, Carre in het klein. Sinds ik hem eens in de kleine comedy in Amsterdam gezien heb, laat ik geen kans voorbij gaan om een van shows te zien, als die in de buurt spelen tenminste.

"De Schreeuwstorm" is de vierde show die ik zie. Het ging over schandalig rijk zijn, neuken, voordelen van het sterrenleven, beffen, dat ze in brugge niet kunnen voetballen en sex. Echt onder de indruk was ik niet en ik vond het wat alle kanten uitgaan en nergens heen.

Hilarisch vond ik wel het einde waarin hij het bloemenmeisje in verlegenheid brengt en haar meesleept naar zijn bed... Zowaar een hoogtepunt laat ons zeggen.

Zwaar onder de indruk was ik dus niet. Lag het aan Youp, zijn materiaal of het feit dat mijn hersenen met andere dingen bezig waren???

Geen opmerkingen: