Jacob Van Maerlantstraat 112, 8000 Brugge

wordt over een goed jaar mijn nieuwe thuisadres.
Ik word een 8000-er, weliswaar op St-Jozef, maar postcode 8000 (St Andries is 8200)

Ik heb net mijn handtekening gezet onder een "belofte tot aankoop".

Gisternamiddag de woning gaan bezichten, onder de indruk van het mooi afgewerkte, knusse, gezellige huisje met zuidgerichte tuin, terras, ... Ietwat getwijfeld wegens de ligging (toch wat verder van de autosnelweg dan nu, maar vlottere verbinding richting expressweg), het ontbreken van de "derde" kamer, wat betekent dat ik ofwel niet ingericht thuis kan werken of dat logeurs in de tuin liggen (maar daar zijn nog andere mogelijkheden). Na nachtelijk denkwerk dan de knoop volledig doorgehakt en Nele van het immokantoor gebeld, afspraakje gemaakt en krabbel gezet dus.

Ik woon heel graag waar ik nu woon, rustige buurt, leuke buren, dicht bij stad en snelweg, maar ik mis het toch om 's avonds wat in de zon te kunnen buiten zitten. Mijn terrasje valt in de schaduw na 16h omdat het aan de noordkant ligt.

De huidige bewoners zijn een nieuwe woning aan het bouwen in dezelfde buurt en zullen nog een jaartje huur betalen.

Het geloop bij de banken kan beginnen...

Foto's kan je hier zien.

Als er iemand de lange vesting 60 wil huren, kan vanaf volgend jaar.
Mijn eerste stapjes als vastgoedtycoon :)

2 opmerkingen:

Willie zei

Wow proficiat ! Ziet er heel gezellig uit, nu hebben we tenminste een locatie voor de QPRA BBQs ;-)

Mitch zei

Proficiat ! Ziet er inderdaad gezellig uit.
Misschien moet ik met Els en de kinderen nog eens een weekendje Brugge plannen volgend jaar.