Fluitconcert

't is me het dagje weer .... Vandaag eens groen gelachen met de GPS. Schoon 't adres in Zaventem opgegeven. 5 kwartier rijden, ja't zal wel zijn... even later zegt die madame "reisroute aangepast aan de verkeersinfo" direct gevolgd door "verkeerstoring, maar route kan niet worden aangepast" of iets van dien aard... soit, 't is altijd zweten die richting uit. Ik had wel al gezien dat het ondertussen 2u rijden was.
Bij Gent wou madame me naar Antwerpen laten rijden ... ik heb ze maar genegeerd en opeens was het maar 1.5 uur rijden meer.... sukkelen voor Aalst, dan toch maar de suggestie gevolgd om vanaf daar binnendoor te rijden ... eens in Aalst stelt ze dan voor om maar terug te rijden ... ongelijk had ze niet, want het ging ook daar niet vooruit en in Asse nog eens 10 minuten staan kijken naar een 3-tal treinen die passeren... never again dus.

en dan krijg je nog een leuke mail van die lui van't Sportpaleis, over 't concert van Mumford & Sons waar ik zo naar uitkeek. Nu die goesting is ook al weg.

20.00 uur : support act Halfmoon Run
20.45 uur : support act Mystery Jets
21.55 uur : Mumford & Sons
22.40 uur : verwacht einde

2 voorpgramma's en die idioten spelen maar 3 kwartier??? je reinste rip-off !

Gelukkig komt Josh Rouse eind mei, 't is niet al slecht vandaag.

update: correctie van 't sportpaleis:
20.00 uur : support act Halfmoon Run
20.45 uur : support act Mystery Jets
21.55 uur : Mumford & Sons
23.40 uur : verwacht einde

dat trekt er al beter op

Geen opmerkingen: