Dieven (bis)

Toen ik gister over de middag even keek wat de Eurostar mij zou kosten om naar Londen te gaan, bleek dat 60 EUR per reistraject te zijn. Ik had niet het nodige materiaal bij om de betaling uit te voeren (on-line betalen vergt veel effort bij bepaalde). Toen ik 's avonds dat rekenmachientje wel bij de hand had, was de "prijs van de dag" 66.5 EUR per traject... Toch even verbaasd en ik besloot vandaag opnieuw te proberen. Tada ! de dagprijs is terug 60 EUR. Dus de werkende mens zonder computer toegang wordt voor 13 EUR in 't zak gezet door 's avonds te boeken.... Quiky doet geen consumentenzaken meer zeker? Als er iemand meewil: 16-18 maart en op St Patrick's richting Twickenham (of toch de buurt van) om Ierland te zien winnen in het hol van de leeuw op hun nationale feestdag.

Geen opmerkingen: