Fire in the woods

Gisterenavond was het andermaal een tripje down memory lane. Naar de gentse Handelsbeurs voor The Wolf Banes. Eén van de vele reünies van't moment en eentje die mag gezien worden.

De aanstormende drums van het openingsnummer en 't steviger snaarwerk golfden gewoon de zaal in, zodanig dat het enigszins ook een fysieke beleving was (gelukkig enkel in 't begin) of was het gewoon de 'schuld' van de felle witte lichten die de zaal in schenen? In elk geval, een aftrap zoals ik het graag zie. 't optreden was een leuke mix van ouwe en nief nummers, waar deze laatsten zeker niet afstaken tov de rest. Wimmeke Punk zorgde voor de 't nodige jolijt tussen de nummers door en 't blijft me verbazen dat ik de teksten nog steeds ken van nummers die ik 10-15 jaar niet meer gehoord heb. Eén van de aangenamere verrassingen was 'I Only Want to be with You' (die ik eigenlijk niet meer met hen associeerde) evenals de beegee cover 'New York Mining Disaster 1941' (staat ook op hun myspace). Klassiekers als 'Let's Have a Party' en 'Miles Away from Here' ontbraken niet en 't feestje zette zich voort...



't vuurwerk ontbrak helaas in Ha'.

Vernieuwend was het allemaal niet, maar heel gezellig, uiterst genietbaar en ik hoop ze van de zomer nog wel ergens tegen te komen :p

Eén min-puntje, die keyboardspeelster stond veeeel te ver naar achter.

1 opmerking:

P. Leno, Brussel zei

Had hij weer dat potsierlijke rood-wit leren pakje aan van Antwerp FC ?