Aha - Erlebnis

Ik heb eind 2003 bij een bepaalde klant een analyse gemaakt over hoe we daar best SAP konden implementeren voor de boekhouding. De bevindingen daarvan waren in puntsgewijs weergegeven in een powerpoint presentatie. De implementatie heb ik zelf niet gedaan, maar die werd gedaan door een externe concullega die voor zijn eigen werkte en speciaal werd ingehuurd daarvoor.

Ik ben nu bij een andere klant een zelfde analyse aan het nakijken, gemaakt door diezelfde concullega in opdracht van één van de Big 5 bedrijven, en tot mijn verbazing lees ik in een volledig hoofdstuk mijn bevindingen van toen, woord voor woord, komma na komma, puntje voor puntje terug...

De gemeenplaatsen had ik dan toch goed :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

plagiaat !!!

aanklagen die handel !!!

:)

Mitch zei

Ik wil namen zien !!!