bangkok

na een slopende nachtelijke busrit van 11uur (in plaats van 9u) waarbij de helft van de bus hun maag in zakjes aan het ledigen was wegens de kronkelende bergwegen, een ochtendje verpozen bij oli thuis, een gezellig lunsj met oli en audrey en een vlucht met Lao airlines zit ik alweer in bangkok waar ik 3 u mag wachten alvorens in te checken en 2 u alvorens de lange vlucht huiswaarts aan te vangen.

of de bagage het evengoed zal doen is weer iets anders. bij het inchecken waren er maar liefst 3 van de miepjes nodig om een handgeschreven papierke aan mijne rugzak te hangen waarop stond dat ik via bkk en ams naar bru vlieg.... Goeie nieuws was alvast dat de bagage ook in bkk is, ik heb die in elk geval zien uitladen. nu de rest nog..

ik ga nu de tijd wat doden door me wat te laten masseren. ne mens moet iets om zijn tijd door te maken (en 2 keer een uur naar/van het centrum is wat teveel van het goeie).

so long!

1 opmerking:

Blogger zei

Was dat zo een "Thaise" massage ?