bangkok

na een behoorlijk vlotte vlucht toegekomen in Bangkok. Via de airport bus dan naar het centrum, hotelletje zoeken, wat opfrissen en dan op verkenningstocht.... met de tuk tuk die me de belangrijkste plaatsjes ging laten zien: dat bleken vooral kledingzaken (alles op maat binnen de 2 dagen voor geen geld) en juweliers te zijn.... Gezien ik eigenlijk maar halve dag ter plaatse had.... niet op ingegaan dus... Verder dan maar te voet in een regenachtig en anders meer dan vochtig genoeg BKK (zelfs de lens van mijn camera bedoomde constant). Koninklijk palies was helaas net dicht toen ik er aan kwam, nationaal theater had die dag een vaste sluitingsdag en nog een paar andere dingen waren dicht voor een of andere ceremonie. Het was dus enorm gezellig om langs de straatjes en stalletjes te slenteren... Voor de culturele bezoekjes zal ik nog eens moeten terugkomen

1 opmerking:

Blogger zei

Het koninklijk "palies" is niet veel zaaks, je hebt dus niks gemist