LeffingeLeuren (vrijdag)

Het zonnige weertje gistermiddag was ideaal voor ons laatste festivalleke. Toen ik in de vooravond met de fiets richting leffinge trok, was het helaas al heel wat kouder... 'A Brand' mocht de aftrap nemen en ze deden dat redelijk goed. Openen met hun 2 singles Hammerhead en Time. Je moet moet het maar doen. Al had ik na een tijdje toch mijn bedenkingen. 3 gitaristen en een bassist maar alles blijft toch netjes in de mix hangen, af en toe paar riedelkes gepikt van Daft Punk and alikes, die falset harmoniekes,.... echt raken deed het me toch niet. Thunderstruck als bisnummer vond ik ook wat misplaatst, temeer daar er, ondanks een goeie sfeer tijdens het optreden, niet echt om een bisnummer gevraagd werd.

Arsenal deed alweer waar het goed in was. Feestje bouwen met goeie muziek.

Stereo MC's zag/hoorde ik vanaf mijn werkplekje achter bar2, maar echt veel indruk maakten ze niet.

Studio Galaxy bracht veel beweging en ambi in de tent, maar ook hier bleef ik wat op mijn honger. Het werd zelfs behoorlijk koud in ons dranktentje omdat iedereen een paar meter in de concerttent aan het fuiven was, en er bij ons bijna geen volk meer stond die lekkere mensenwarmte afgaf :(

Een vooral gezellige eerste avond !

Straks Triggerfinger. Heavy Trash & Goose moet ik helaas missen. Klotevolley.

Geen opmerkingen: